21 ِ مهرِ امسال روز عاشورا
می گفت چرا نباید جشن ِ تولد بگیرم خاله؟
واسش توضیح دادم ، قانعش کردم اما ناراحت بود
امشب یه کیک شکلاتی پختم با یه شمع ِ پنج سالگی
رفتم خونشون یه جشن ِ 4نفره ی کوچیک بدون موزیک گرفتیم :دی
دل ِ کوچیکش کُلی شاد شد
بعد اینکه شمع و فوت کرد گفت
دعا کردم سال ِ بعد امام حسین شهید نشه تا تولد ِ بزرررررگ بگیرم ...
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: تولدت مبارک,تولد,تولدم مبارک,تولد مبارك,تولدمه,تولدت مبارک اندی,تولدت مبارک عزیزم,تولدی دیگر,تولدت مبارک عشقم,تولد خواهر, نویسنده: بازدید: 34