خیلی سخته که جهانِت ، تو یه آن از هم بپاشه مرد ِ قهرمان ِ قصه ت ، تو یه قاب ِ کهنه جا شه xa0 + قهرمان ِ قصه من ، هشت سال از رفتنت گذشت اما هیچ مردی نتونست دلم و گرم کنه.. + کاش خدا قهرمان ِ هیچ دختری و ازش نگیره ......