
21xa0 ِ مهرِ سال ِ قبل چهارمین روز ِ فوت ِ بابا بزرگش بود 21xa0 ِ مهرِ امسال روز عاشورا می گفت چرا نباید جشن ِ تولد بگیرم خاله؟ واسش توضیح دادم ، قانعش کردم اما ناراحت بود امشب یه کیک شکلاتی پختم با یه شمع ِ پنج سالگی رفتم خونشون یه جشن ِ 4نفره ی کوچیک بدون موزیک گرفتیم :دی دل ِ کوچیکش کُلی شاد شد بعد اینکه شمع و فوت کرد گفت دعا کردم سال ِ بعد امام حسین شهید نشه تا تولد ِ بزرررررگ بگیرم ......
ادامه مطلب